piątek, 1 maja 2015

2015 - KRAKÓW-Pychowice i sasiedztwo- ARCHIWUM przeszłości 2007-2015


 






ZDJĘCIA TEGO z mojego otoczenia , lub dalekiego  ale zauważone,CZEGO W TAKIM STANIE JUŻ NIE MA. CO JEST JUŻ TYLKO PAMIĄTKĄ PĘDU HISTORII  TAK OSIEDLA  JAK I OKOLIC. I  DOKUMENTEM  OGROMU INWESTYCJI KRAKOWSKICH NA PRZEŁOMIE I  II  DEKADY NOWEGO TYSIĄCLECIA.  Lubię patrzeć na majestatyczne i  z ogromną gracją pracujące budowlane dźwigi. Pięknie harmonizują się z architekturą Krakowa.Gdziekolwiek są górują  ponad domami.
 DOKUMENTUJĄ  TEŻ ZDJĘCIA MIŁE DLA MNIE CHWILE I PĘDZĄCY CZAS...
 I ŻE PIĘKNO ŁADU I HARMONII JEST  PONAD CZASOWE.
Tam gdzie do niedawna były dzikie i przepiękne łąki teraz stoją nowoczesne domy ,ogromne obiekty uczelni i uporządkowane parkowe zasadzenia. A mnie żal...Tych łąk po których bardzo lubiłam spacerować i na szczęście mam je na setkach zdjęć. Jak i historii budowy Kampusu UJ wiele ujeć.



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz