poniedziałek, 11 lipca 2016

2016 -KRAKÓW Łagiewniki -SANKTUARIUM/BAZYLIKA/ BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

...Jezu ufam Tobie...


KAPLICE  BAZYLIKI -  PRZEPIĘKNE, emanują czystą duchowością, spokojem, poczuciem bezpieczeństwa i  dostojeństwem. Czas tam spędzony był dla mnie bardzo ważnym.









 






  



Polubiłam ten obiekt. czuje w nim dobrą energię ciepła, spokoju, bezpieczeństwa. Tutaj wierze w opiekę   Boga za wstawiennictwem  i Świętej Faustyny. Podoba mi się też bardzo lekka i piękna bryła obiektu. I emanujące spokojem i ładem przepiękne wnętrza.Czuje w nim dobrą energię ciepła, spokoju, Wierze, że płynąć w  tej ARCE  jest bezpiecznie i na pewnej fali dopłynę w niej do Celu... prawdziwe dzieło Noego wybudowane wg wskazówek Pana. Lubie tutaj wszystko. Odchodzę stąd silniejsza. W przeciwieństwie do obiektu  obok, Centrum J P I I, do którego stąd można dojść wygodną  aleją, spacerkiem w 10 minut. I  w którym czuje się  jakby wysysał ze mnie wszystkie siły......

----------------------------------------------------------------------------------------------
 Na zdjęciu ostatnim ,widoczne w dali, przy trasie z Bazyliki do Centrum J P I I ustawione już konfesjonały. Robiłam zdjęcie dwa tygodnie przed przyjazdem do Krakowa Ojca Świętego Franciszka na spotkanie z młodzieżą  Całego Świata. NIE WIADOMO DOKŁADNIE ILE TUTAJ BĘDZIE OSÓB. JAK PODAJĄ MEDIA TYCH ZE ŚWIATA ZAREJESTROWAŁO SIĘ OKOŁO  500 TYŚ. TYCH Z  POLSKI TEŻ JUŻ TERAZ WIDAĆ MNÓSTWO WOKÓŁ.W WIELU ZORGANIZOWANYCH GRUPACH.











.
...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz